poniedziałek, 13 grudnia 2010

Wiadomość :)

Postanowiłam nie zamykać bloga i dałam nowy gadżet który liczy komentarze ( od dzisiaj ) i ten kto będzie miał najwięcej komentarzy co miesiąc będzie dostawał nagrody na zachęte do dalszej pracy :P Aha jeśli macie dobrych znajomych , kumpli , przyjaciół to zachęćcie ich do dodania się do obserwatorów . A jeszcze 1 informacja w konkursie na miss bloga uzależnieni ( blog Gosi i_am_collector ) dostałam wyróżnienie . Moją fotke dam potem ale ostrzegam jestem brzydkim kaczątkiem ! :P

2 komentarze:

  1. A te 100 sd ! Ja sie męczyłam w sceneri a ty se po prostu bloga zamykasz. poprostu hamstwo . Męczyłaś każdego . ! Beszczelnośc .

    OdpowiedzUsuń
  2. ;] fajny pomysł!! ja już się zabrałam za komentowanie! zresztą jak widać!
    kasa1003

    OdpowiedzUsuń