sobota, 11 grudnia 2010

Kochani ....

Doszłam do wniosku że nikt bloga nie czyta i nie komentuje a zresztą redakatorki nic nie piszą i niektóre chcą odejść ... Trudno mi jest to zrobić ale nie mam wyboru chciałabym zostać ale jedyne co może mnie do tego skłonić żebyście się zaczeli udzielać .... Ja i redakatorki wyciskamy 7 poty żeby newsy były na czas ale chyba nie warto ... Napiszcie swoją opinie w komętarzu a ja nad nią pomyślę . Jeszcze tylko dam wyniki konkursu na 100 sd
Pozdrawiam :

MisiA_CzekoladA

4 komentarze:

  1. szkoda ; /
    MissPaula_

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie prawda. Dużo osób czyta waszego bloga, ale nie wszyscy mają czas pisać komentarze :)

    Bejbe_Smiley

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja piszę na blogu jeśli mam czas , a to że jestem w 3 gimnazjum i mam dużo do roboty bo to ostatni rok to już nie moja wina . Dodaję posty kiedy nie jestem zajęta , w każdej wolnej chwili piszę lub jestem na Stardoll .

    nikolka2508

    OdpowiedzUsuń
  4. jak chcesz to ja mogę zostać redaktorką.. mam dosyć wolnego czasu! ;] ;DD polecam się na przyszłość!! Xd
    kasa1003

    OdpowiedzUsuń