sobota, 4 grudnia 2010

Metamorfoza Pauli258

Oto przemiana Pauli258 według mnie . ^^

Makijaż

Przed : bardzo mi się podoba makijaż bo ma takie coś w sobie , włosy idealnie dopasowane i w ogóle wszystko jest super . (:
Po : pewnie wszystko zepsułam , no ale cóż ^^ Też próbowałam wszystko dopasować i wyszło tak jak jest , nie zmieniałam fryzury bo mi się podoba , zmieniłam tylko kolor .

Strój

Przed : Strój całkiem fajny bo mi się podoba oprócz tych butów i czapki ^^ A tak to wszystko ok .
Po : zrobiłam dwie wersje bo znalazłam takie ciuchy które raczej pasują . Dałam dwa paski i kokardę , jeden w ćwieki a drugi zwykły czarny na to czarną wstążkę , pierwsze buty to podkolanówki i buty z Miss Sixty , drugie to buty Hotbuys , pierwsza bluzka jest z bisou ( jak się nie mylę )  a druga to strój Hotbuys (:

Mam nadzieje że się podoba . ; ]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz