niedziela, 5 grudnia 2010

Metamorfoza FalonVanger

Oto przemiana FalonVanger

Twarz




Przed : makijaż na ogól nie jest zły , jedyne co mi nie odpowiada to ta czarna łezka przy oku i fryzura , reszta jest ok . (:
Po : zmieniony makijaż na " bardziej w moim stylu " :D usta zostawiłam takie jakie były bo są ładne , zamiast łezki użyłam pieprzyka w kąciku ust , dodałam punkowe kolczyki które kolorystycznie pasują do makijażu . ; ]

Ubiór

Przed : nie wiem dlaczego dollka była goła , ale spoko . ^^
Po : sukienka zrobiona z sukienki ( xd ) , dwóch czarnych spódniczek i futerkowego bolerka , strój czarny bo czarny zawsze ładnie wygląda , jak ciuchy są dopasowane . (:

Mam nadzieję że metamorfoza się podoba , zapraszam do zgłaszania się w mojej księdze gości . nikolka2508 . ; **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz