poniedziałek, 2 sierpnia 2010

Wywiad z Gabisia9

jak odkryłaś stardoll??

Gabisia9


Kuzynka pokazała mi tą stronę ;)
Marysia
jaki nick ma twoja kuzynka jeśli można wiedzieć??
Gabisia9
Już nie ma konta na stardoll
Marysia
jak myślisz stałaś się tak popularna przez swój blog czy przez ogronmą liczbe starpunktów??
Gabisia9
Raczej przez starpunkty, ale blog też mi dużo dał.
Marysia
czy na początku prowadziłaś bloga z i_am_collector czy sama??
Gabisia9
Na początku sama, dopiero niedawno Gosia zaproponowała współpracę ;)
Marysia
od jak dawna współpracujecie??
Gabisia9
Marysia
jaki masz styl??
Gabisia9
Zależy od humoru, ale zazwyczaj staram się ubierać (zarówno jak na stardoll i w realu) modnie ;)
Marysia

wzorujesz się na jakimś stylu??

Gabisia9

Nie


Marysia
za niedługo twój blog będzie miał 3000 obserwatorów czy planujesz podwyższenie cen reklam ??
Gabisia9
Hmm, nie wiem, zobaczymy jeszcze :)
Marysia
dużo osób pyta czy może prowadzić z tobą i Gosią blog czy planujecie powiększenie załogi??
Gabisia9
Bardzo dużo osób pyta, ale my nie potrzebujemy więcej redaktorek ;)
Marysia
niektóre osoby robią nowe konta i pisze ci niezbyt miłe rzeczy w księdze gości czy myślisz że to z zazdrości??
Gabisia9
Nie wiem co mam o tym myśleć, nie interesują mnie takie osoby.
Marysia
jakie masz hobby pasje??
Gabisia9
Jazda konna to moje największe hobby
Marysia
czy masz inne konta na stardoll ?? jeśli tak to jakie??
Gabisia9
Moje konta to gabisia9, bisiuka i dyaxx
Marysia
czy masz swojego konia?
Gabisia9
Nie mam własnego konia ale mam dwa ulubione w stadninie na których zawsze jeżdżę ;)
                                                              Koniec

1 komentarz: