wtorek, 31 sierpnia 2010

Metamorfoza MisiA_CzekoladA

Dzisiaj robię metamorfozę MisiA_CzekoladA.Wiem że jest właścicielką bloga,ale się zgodziła więc oto ona.:]

Twarz przed:























Ogólnie MeDoll jest ładna.Ale coś w środku mocno mnie dusiło.Hmm...Może to te okropne kolczyki.?No nie wiem.Oczy też wzbudziły we mnie duchotę.Wyglądają jak by ci się płakać chciało. Usta są trochę za wysoko,i brwi również.Włosy mi się nie podobają.Makijażu prawie nie widać. Słaby makijaż,jeszcze do tego znajduje się tam mało widoczny biały.Ale może być.;p.
Moja ocena:5/10.

Twarz po.:

























Mi strasznie się podoba.Usta są naturalne,lecz pomalowane błyszczykiem.Usta oraz brwi dałam trochę niżej.Policzki pomalowałam na ciemny róż,chociaż są pomalowane lekko.Oczy są pomalowane czarną kredką do oczu.Na powiekę najpierw nałożyłam ciemny żółty,a później jasny. Włosy zmieniłam na modny kucyk,oraz zmieniłam ich kolor na czerń.Okulary zostały. Moim zdaniem jest lepiej.

Strój przed:
























Nikogo nie chcę obrażać.Ale strój nie podoba mi się.Nic do siebie nie pasuje.Spodnie są jakieś krzywe.To że firma LE nie znaczy że jest to ładne.te buty są straszne.Źle komponują się z całym strojem.Ta bluzka jest ładna.ale w tych spodniach ładnie nie wygląda ponieważ nie pasuje oraz jest krzywo założona.Torba jest ładna.Ale to nie jest właściwy kolor twojej skóry.Łańcuszek Hot Buys, Też nie pasuje.
Moja ocena 3/10

Strój po:























O wiele bardziej mi się podoba moja wersja.Buty Pasują do ciasnawych Getrów.Dałam bluzeczkę z krótkim rękawkiem,a na to różową sukienkę.Strój pasuje do Twarzy Którą ja zrobiłam.Wszystko razem wygląda ślicznie.

Myślę że wam i Marysi się spodoba.
Napisała Madzik-Owadzik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz