piątek, 27 sierpnia 2010

Metamorfoza AaNnIiTtAaaa

Dzisiaj robię metamorfozę AaNnIiTtAaaa.Myślę że wam i jej się spodoba.Sami osądzicie.

Twarz przed.:
Głównie,do warzy nie mam zarzutów.dała bym ci 10, ale mam zarzut do tych łezek na oczach.Nie atrakcyjnie to wygląda, ponieważ niszczy to całą urodę twarzy MeDoll.Za te łezki muszę odjąć ci kilka punktów.Policzki są troszeczkę za ciemne,ale za to pasują to tej twarzy,oraz makijażu.
Moja ocena: 7,5.


Twarz po.:


Postanowiłam zmienić makijaż na lekkie odcienie żółci.Najpierw nałożyłam leciutką warstwę ciemniejszego żółtego,a później jasną.Na powiece wygląda to świetnie.Usta zostały naturalne.Nie pomalowałam ich.pod oko położyłam pieprzyk,ponieważ tak teraz modnie.Czarną kredką do oczu, wszystko sformowałam.Do koloru czarny tusz to rzęs.Także zmieniłam włosy na ładny i modny kucyk,oraz zmieniłam ich kolor na czerń.

Strój przed:

Tutaj w porównaniu do twarzy,jest o wiele gorzej.Po prostu źle.ja zdjęła bym te zmniejszone firanki, oraz kwiatki.Wtedy było by lepiej.Jeszcze jak byś miała,dała bym niebieskie rajstopki.Oczywiście jakąś torbę jako dodatek.tego ptaszka również bym zdjęła.To niekoszerne dla mnie,no ale jak tobie się podoba to noś taki strój .:)

Strój po.:
Moja wersja bardziej mi się podoba.założyłam ci czarną,obcisłą bluzeczkę bez ramiączek. Sukienkę-Bombkę.żeby atrakcyjniej to wyglądało,dodałam paseczek ze złotą klamerką.jako dodatek dałam mini-torebeczkę,oraz czarne rajstopki.Dałam także wysokie kozaki.Moim zdaniem jest bajecznie.!. A wy jak sądzicie.?
Kto skomentuje weźmie udział w losowaniu prezentu.:P
Napisała Madzik-Owadzik.;)

2 komentarze:

  1. hmmm, mi tam i strój, i makijaż bardziej podoba się PRZED. Ta sukienka była ładna, a gdyby zdjąć ptaszka, kwiatki, i te firanki to było by to bardzo proste, zwyczajne, takie bez wyrazu i jakiegokolwiek klimatu.
    Dodać torebkę? .. to tu nie pasuje.
    Widzę że robisz wszystko tak, by było jakieś super i modne. Cóż, szkoda.

    Agati13

    OdpowiedzUsuń