sobota, 7 sierpnia 2010

Metamorfoza MiliyHana







Dzisiaj robię Metamorfozę MiliyHana.Ma konto na stardoll od niedawna,więc pewnie nie jest za bardzo znana.Poprosiła o metamorfozę,więc oto ona.!;D





Twarz Przed:




























Droga Miliy.!Twarz jest świetna oczy również,nos,brwi,oraz oczy,Ale te włosy.Pff.Są paskudne.Masz taką ładną lalkę ale włosy okropne,a tekże ich kolor.Masz kosmetyki,a wogóle się nie pomalowałaś.Moja ogóna ocena to 7/10.


Twarz po:





























Postarałam się i oto poprawa.Zmieniłam włosy,oraz ich kolor na rudy.W rozpuszczonych ślicznie wyglądasz.Pomalowałam ci oczy czarną kredką,oraz czarnym tuszem do rzęs.Zeby to wszystko dopasować,powieki pomalowałam na ciemny zółty.
I jak podoba się.?

Napisała Madzik-Owadzik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz