niedziela, 21 listopada 2010

Limited Edition :-]



Hej !

Przeglądałam nową kolekcję LE.
Zauważyłam ,że na początku poschodził najgorszy shit!
Wszystkie ciuchy które pobudzają nas do
kreatywności zostały do kupienia!
1 2

1.Zobaczcie moją kreację.
Ciuch jeszcze do kupienia!
65 sd.

2.Drugiej kreacji już niestety nie zrobicie jeśli nie kupiliście tych "Me
talowych drutów"
75 sd


Możecie wejśc na mój profil i
zobaczyc te ciuchy (^_^)




Moim zdaniem najgorsze ciuchy z tej kolekcji to:

Potworna sukienka! Do niczego nie pasuje :|
Jeśli kupujecie dla "jaru" ,że macie LE to kupujcie.NIE ZABRANIAM.
Jeszcze nie zeszło. 175 SD.





Bluzka ogólnie ładna.Jeśli kupiłeś to na starbazarze potem będzie kosztowała 500 SD.
Jeśli kupiłeś tą bluzkę ,bo chcesz w niej się pokazywac to zrobiłeś błąd.
Ta bluzka nie pasuje tak praktycznie do niczego innego oprócz tych spodni do kompletu i torebki (-.-)
MASAKRA! Jak mówiłam "Najgorszy SHIT od razu wykupili"
Admini wystawili bluzkę bardzo tanio.Jednak mają chwyt!Bluzka kosztuje tyle samo co torebka do kompletu :0
Koszt 65 sd.



Dziękuję i pozdrawiam Agentka111

1 komentarz:

  1. Dokładnie. Hahahah, widziałam taką dziewczynę co tą bluzkę " pół na pół " nosiła normalnie .... LOL, ludzi to mają gusty.... ;o

    OdpowiedzUsuń