poniedziałek, 1 listopada 2010

Hejka wam ; *

Siemka , jestem nową współprowadzącą dziewczyną tego bloga . :)
Fakty o mnie :
Imię : Nikoleta , jeśli komuś łatwiej to Nikola . ; ]
Wiek : 15 ( teraz )
Urodziny : 25.08
Co lubię : Rock , gitary elektryczne , długie włosy , kolor czarny , siwy , biały , krwisto czerwony , chłopaków , kolczyki , farbowanie włosów , oglądać seriale na necie , fotografować , stardoll , modę , make up'y , szkielety i diabełki , ludzi wyluzowanych do pewnego stopnia :D
Czego nie lubię : Ludzi fałszywych , kłamiących prosto w oczy , Miley Cyrus , Justina Biebera , Tokio Hotel , różowego ... :)
Mój nick na stardoll : nikolka2508 serdecznie zapraszam .

Robię darmowe metamorfozy , zgłaszać się można w mojej księdze gości , lub pod każdym moim wpisem na bloga . :)
Prowadzę również mojego własnego bloga : www.metamorfozy-nikolka2508.blogspot.com ZAPRASZAM :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz