piątek, 22 października 2010

reklama - 0ptymalna

W i t a j c i e!

Jestem Paula, mój nick na stardoll to 0ptymalna.
Podczas wakacji nudziło mi się i założyłam konto oraz bloga. Na blogu z początku było nudno, pisałam sama i wykonywałam metamorfozy.
Od pewnego czasu wiele się zmieniło.
Dziś prowadzę bloga z Rosalie_989 i 3Wikusią3.
Jest to blog nie tylko z metamorfozami, ale także z ocenami, nowościami i przede wszystkim : KONKURSAMI.
Tak, na blogu mamy ich bardzo dużo. ;)
Więc chyba domyślacie się o co mi chodzi. Chciałabym, abyście zajrzeli na bloga, poczytali.
Jeżeli wam się spodoba, możecie dodać się do obserwatorów, będzie nam bardzo miło. ;)
Konkursów na blogu jest bardzo dużo, więc można wygrać sporo cennych ciuchów oraz stardollarów.
Od czasu do czasu organizujemy konkursy na doładowania.
Zachęcam do obejrzenia :


0ptymalna.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz